فلزياب لورنز ایکس 6 | Lorenz X6

فلزياب لورنز ایکس 6 | Lorenz X6

در مقاله زیر میخواهیم در مورد فلزياب لورنز ایکس 6 | Lorenz X6 توضیح بدهیم.

 

فلزياب لورنز ایکس 6 | Lorenz X6

براي کشف دفینه های مدفون شده، و طلا و نقره پنهان شده استفاده می شود.

فلزياب هاي شرکت دیپ مکس | Deep max آلمان تمام مواد معدني زمين را رد مي کنند.

فلزياب هاي لورنز از نوع ارسال کننده پالس هستند یعنی سيگنال را تقويت مي کنند تا بتوانند سيگنال را تا عمق بيشتري از خاک بفرستند.

طلایاب لورنز ایکس 6 هنگام کاوش، در صورت یافتن هدف صدایی صادر مي کند که ازطريق اسپيکر يا هدفون شنيده مي شود.
در فلزیاب Lorenz X6 يک سيستم بسيار دقيق در سنجش و اندازه گيري رسانايي به اپراتور کمک مي کند تا نوع فلز پيدا شده را تشخيص دهد.
فلزياب لورنز دیپ مکس به ثبت کننده داده هاي 3 بُعدي داخلي و توکار و GPS اضافي با ذخيره سازي USB براي بسته نهايي جست و جوي دفینه مجهز است.
عمق تشخيص در اکثر خاک ها يکسان است. حساسيت زیاد دستگاه لورنز دیپ مکس نسبت به اشياي فلزي غير آهني مانند طلا، نقره و مس همراه با بررسي اشياي جديد و همچنين روش کار آسان آن، اين دستگاه را برتر از بقيه دستگاه ها و مناسب براي اهداف متفاوت تعيين موقعيت مي سازد.

 

 

فلزياب لورنز ایکس 6 | Lorenz X6

 

عمق کاوش لورنز اکس 6 :

فلزياب لورنز ایکس 6 می تواند طلا و نقره را در عمق 5 متري تشخيص دهد. استفاده از فلزياب هاي داراي عمق کاوش زياد، خيلي راحت و آسان است. هر دو نوع فلزياب هاي لورنز می توانند طلا، نقره، برنز، و اشياي بزرگتر را در عمق زياد تشخیص دهند. با دستگاه نقطه زن لورنز ایکس 6 مي توان دفینه ها را در عمقي بسيار بيشتر نسبت به فلزياب هاي ديگر پيدا کرد.

تنظیمات ردیاب Lorenz X6 :

اين دستگاه به تنظيمات و کنترل زيادي نياز ندارد و ميزان کردن دستگاه روي تنظيمات کارخانه بهترين نتايج را تضمين خواهد کرد. پس از افزودن بعضي تنظيمات به تنظيمات کارخانه، مي توانيد دکمه تعادل زمين (گراند بالانس) را در هوا فشار دهيد. پس از تنظيم تعادل و بالانس زمين مي توانيد سطح آستانه اي را انتخاب و جست و جو را آغاز کنید.

فلزياب لورنز ایکس 6 | Lorenz X6

 

نحوه کارکرد فلزیاب Lorenz X6 :

کارکرد درست فلزیاب لورنز به بي حرکت بودن بستگي دارد.

پالس هاي مغناطيسي کوتاه و قوي به وسيله کويل جست و جو پخش و منتشر مي شود.

اين پالس ها در رسانايي اشياي فلزي، جريان هاي فوکو را ايجاد مي کنند. جريان فوکو تا وقتي که کويل جست و جو ارسال پالس مغناطيسي را متوقف کند، در اشياي فلزي باقي مي ماند.

به همین دليل تشخيص جريانات فوکو در طول مرحله دريافت توسط همان کويل جست و جو امکان پذير است که به عنوان کويل دريافت کننده عمل مي کند.
دستگاه فلزیاب لورنز ایکس 6 مجهز به GPS پالسي
در طلایاب Lorenz X6 از GPS پالسي براي جست و جو در عمق استفاده می شود.

عملکرد اين وسيله الکترونيکي طوري طراحي شده است که تحت تاثير آب هاي شور، زمين هاي معدني يا تغييرات دمایی قرار نمي گيرد و در این شرایط، سيگنال هاي زمين را حذف مي کند.

بنابراين فلزياب هاي لورنز شرکت دیپ مکس وسيله اي مطمئن براي تعيين موقعيت اشياي فلزي در عمق زياد، حتي تحت شرايط محيطي بد است.

با استفاده از GPS پالسی Lorenz X6 می توان از کويل هاي با قطر بيشتر و قدرت ارسال بالاتر سود برد. اين موضوع در زمان جست و جو در عمق ضروري و لازم است.

 

!برترین فلزیاب های موجود در ایران کدامند!

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب 

09198146981 – 09350591118